Æbleskud

Æbleskud er et velgørenhedsprojekt startet i 2016 af Lars Henrik. Konceptet går ud på, at LH laver Æblemost af de mange overskudsæbler i hans have. Med tiden er konceptet vokset til flere afgrøder og produkter samt events hvor man kan købe mad og drikke samt gavekurve og lign.

Jeg har været med fra starten i forhold til koncept og brand udvikling, og laver kontinuerligt grafik til vores kampagner, SoMe, etiketter, website og hjælper med afholdelse af events.

Æbleskud giver hele deres overskud 50/50 til Red Barnet og Læger uden Grænser, omkring 30.000 DKK om året.

Med æbleskud har vi kørt kampagner med forskellige temaer og eksperimenteret med forskellige udtryk ved hver kampagne for at holde folks opmærksomhed på de sociale medier.

f.eks har et tema op til jul været Naughty or Nice – snapsflasker med søde eller slemme budskaber på forskellige hjemmelavede snapse. Til den søde- eller drillenissen.